Wednesday, September 22, 2010

..SuSu..

Sedap tau..cuba lah..

S for Susu..or S for sewel. Stress aku dgn tenet kat umah ni. Kejap OK..kejap KO. OCS dgn Bery..dia suh pakai proxy..sama je hasilnya. So,remote je pc opis. Sebenarnya takde apa nak cite..tadi siang amik 1/2 day dan tdo dari kul 2.30 pm sampai 5.30pm..ngee..anak2 main kat ruang tamu tak kacau aku. Fuh..heaven! Bangun2 terus penin dan now ni..langsung tak ngantuk. Tapi nak buat apa?

Gambar kat atas tu bukan nak promote Anlene..just nak share..akhirnya, aku jumpa juga sumber Kalsium yg aku boleh minum tanpa loya. Sehari 2 kotak dan alhamdulillah, ada sponsors..so, mari manfaatkan anugerah yg ada. Penah beli setengah dozen Anlene Vanilla..alih2 expired je dlm gobok. Tak lalu seh.. and now aku belajar minum air yogurt..dah tua ni..byk benda nak kena jaga...kalau tak? tanggung lah sendiri..kan?

pst : rindu pada bumi Amsterdam..(poyo kah?..ngeee)

No comments: