Friday, September 24, 2010

..Kisah Tentang Bulan..

Bulan pada jam 8.10 am tadi..

ini kisah tentang bulan
bulan bintang jadi kawan
begitulah persahabatan
yang cuba kami eratkan
moga berkekalan selamanya
- lagu tema drama 'Tentang bulan'..suka dgr chorus ni'

Terpegun pulak tgk bulan di siang hari. Gambar ni aku snap jam 8.10 am td..kenapa bulan tak tidur lagi? Semalam..aku dah mcm bulan..tak dpt lelapkan mata wpun sekejap. Opss..jgn salah faham, tahu malam tadi malam jumaat..tapi..jgn fikir bukan2 ya. Semalam..entah kali ke berapa aku hadapi situasi mcm ni. Aku tak boleh tidur wpun sekejap. Mungkin juga sebab perut aku yg berangin a.k.a lapar..dan mungkin juga sebab 'dugaan' yg aku hadapi semakin hari..seolah-olah Allah tunjukkan apa yang dah terjadi. Pelik..dulu aku penah cuba selongkar sendiri..tapi sekarang..semuanya Allah tunjukkan tanpa perlu aku gali. Apa lagi selepas ini..Ya Allah..berikan aku kekuatan wpun seinci..

pst : betul ke doa org yg di aniaya di makbulkan Allah? Itu janji Allah kan? Amin..


No comments: