Friday, September 24, 2010

..Moving..


Har har har..lom abis sepenuhnya..dah ada munyik2 lak. Kenapa zai dok situ? Kenapa zai pindah situ? Bahaya ni Zai dok sini..adeh!

Kepada semua yg sangat prihatin..selepas 10 tahun aku dok 'Semi D' mewah ni..dan atas sebab2 tertentu..maybe tak bayar cukai tanah..atau sbb tak layak duduk kat tanah mahai..aku di minta keluar dari sini. Dua pilihan je di beri.. 1. Bilik yg aku pilih sekarang 2. Cubicle NASA..hah? tak mau aku..so aku pilih bilik skrang..kira dari Semi D pindah umah teres biasa la..ngeee..dan aku akan ikut cakap puan :

'Tutup telinga, pedulik apa org nak kata..dan kalau org tanya..suh tanya dia je saya direct and Zai, you must learn how to 'tutup telinga and pedulikan ckp orang'..ngeee...so kepada yg prihatin..terima kasih..doakan saya selamat di situ. InsyaAllah. Aku pun dah diskus dgn kawan baru..dia pun ok dan yg paling penting..abe aku tahu..dan lps apa yg jadi..ingat aku akan tewas lagi? No Way ...InsyaAllah...amin..

Aku dah pertahankan hak aku dan aku berjaya pertahakan selama setahun jek..so sampai sini je hak aku ini utk di nikmati..mungkin ni semua ada hikmah atau balasan..uhuk..dush!!

pst : di mana keadilan..kata nak ikut gred..ikut lah betul2..skrang dah mcm rojak..dan aku? MANGSA..mmg di lahirkan utk jd MANGSA ke? nauzubillah..astarafirullah..semua ada hikmahnya..kan?

No comments: