Friday, September 10, 2010

..Sakit Puyut..Hua..


Huaaa..sakitnya puyut! Masa menaip ni, entah kali ke berapa aku dok ulang-alik p tolet 'membuang'..uhuk. Sakitnyaaa.. Mak dah kasi ubat..dah kasi minyak kat perut. Still KO ni..Adik ipar aku ckp yg juga seorang nurse..'akak tu KZM tu'...apa ke bendanya KZM? 'Kalau kat wad..dah bagi line kuning' sambung dia lagi. 'Wei..KZM tu apa?'. Mak dah gelak. Maklumlah, mak pun x-nurse. 'KZM tu..kurang zat makanan'....cehhh! hahaahaha.. Maybe la kot. Tak tau la apa nak jadi ngn aku ni..makan over mcm ni terus KO. Mcm mana eh nak naik kan berat bdn mcm ni? Kena kasi hati tenang dulu. InsyaAllah..semua dah settle..semoga sakit perut ni berlalu mcm sakit hati aku yg insyaAllah..akan pergi juga.

Ni benda yg aku makan ari ni :
1. lontong dgn sambal sotong mentua
2. Ketupat palas + lemang + rendang daging mak
3. Bihun sup tulang mak
4. Kuih muih raya.
5. Petang ulang balik lontong...

Camno nak beraya esok ni.....emmm...


Malam dah tak boleh makan langsung..uhuk..

No comments: