Tuesday, September 21, 2010

..SaNgaP..

Adeh..dari semalam, sejak masuk kerja..mata ni asyik nak pejam jek. Petang smlm, dah tak tahan sgt..aku tdo je kat 'pot' biasa dlm opis..hahahahancurss. Ni la bahananya kalau hati dah takde kat tempat kerja. Cari pasal lagi, dari elok2 happy..terus jadi hampeh. Lagipun 1/9/2010 ari tu, genap 10 tahun aku kat ITMS..aje takde masalah? Hahaha..lantak lah. Perlu ke fikir sampai senak? Tak hengen.. dan opis aku adalah kucar kacir..ada 9 hari je lagi..layan kan jek..tahap malas nak fikir apa yg akan jd kat aku kat opis adalah infiniti..belasah jek.

Tidur itu SYIOK seh!

Ni saja je menaip ni. Anak2 dah lena dan abe g PAKA sampai Jumaat. Kalau dia ada..malam ni patutnya layan DVD seterusnya - 'Confession of shopaholic'.Dah dia takde, malas lak nak melayan sorang2..lagipun minat tgk movie ni dia..aku? Layan gak janji dia tak buat donno kat aku mcm dulu2..heee.

Sambil menaip ni, sambil mengunyah. Aku rasa, kerja aku skrang asyik nak mengunyah jek...tapi berat tak naik2 pun. Ikut hati, tak mahu naikkan berat sbb aku selesa dgn bdn ni..takde 'spare tyre' adalah sgt seronok. Duduk pun tak 'seeh'. Ni pun rasa mengah jek. Perlu ke aku peduli org dok kata aku kurus ek? Emm..jap nak fikir..tet!!

Dah nak jd anak dara

Tiba-tiba teringat dekat mek ni..Dania Hamimi. Aku tgk dia yg nak masuk 5 tahun next year ..sedih lak rasa. Nanti makin besar..makin ilang la chomeynya. Nanti dah tak pipi gebu yg nak aku cium.

Tido lah..takde apa nak buat pun...nite! ZZZZZZZZZzzzzzzzzz....


No comments: