Thursday, September 16, 2010

..Garu Kepala..

Klik pic utk lagi pic ;)

Now dah ada kat Ipoh, rumah emak. Tadi dlm kul 10 am dah check out dr The Reef and naik feri, terus ke Ipoh. Sepatutnya singgah Bagan Serai dulu beraya, tapi pelik lak abe ni. Em..takpe lah..aku faham situasi dan perasaan dia sekarang. Kalau semua boleh ulang..aku janji, semua ni tak terjadi. Tapi dah jadi kan..Za minta maaf byk2 dan thanks terima Za seadanya. Tgh upload pic ke FB utk di share ke blog ni. Aku sebenarnya bukan nak share sgt pic2 ngn orang kat FB, tapi sbb FB salah satu tempat yg sgt senang nak upload and share pic, sbb tu aku share ke sana. Nanti maybe aku akan beli domain sendiri. Senang kan? Lagipun FB dah kena block kat opis..so semua link pun 'mati'..H.A.M.P.E.H jek.

Esok dah Jumaat and lusa akan pulang ke UNITEN. Takde aral, insyaAllah akan ke kenduri kakak Iskandar kat Teluk Intan. Tapi kalau abe tak mahu g..aku ikut je lah. Actually ubun2 kepala aku sakit sgt2 ni sbb aku ikut sgt kata hati. Kalau lah..KALAU tau..darah jd beku kat kepala ni..apa ek nasib aku nanti? Huhuhu..harap2 takde apa la..tu lah kan...padan muka. Tapi kalau MATI pun..aku bersyukur sbb suami aku terima aku seadanya.

Isk..beshnya kalau terus cuti kan? Abe dah bagi green light utk 'cuti' and dok rumah jaga anak2. Tapi..aku lak pk panjangnya skrang ni. Kenapa aku nak resign? Nak lari dari masalah? Kenapa aku yg kecundang? Aku ke punca masalah? Niat mmg nak kerja utk abe jek..tapi lps apa2 yg jadi ni..aku kena pk panjang lagi...insyaAllah, semoga ada jalan. Semoga Allah beri petunjuk....amin.

No comments: