Wednesday, September 8, 2010

..Sampai sudah..

Guna PC adik..chomey seh wallpaper. Seronok nya ceria mcm kartun ni..;)

Yay! Selamat Hari Raya..sampai sudah Ipoh jam 4.30pm tadi. Perjalanan macam biasa la..2 jam setengah. Kereta agak banyak tapi lancar. Rasa mcm kejap lak, maybe sebab aku dok belakang dgn anak2. Adik kat depan dgn abe. So, meletakkan jawatan sebagai Co-Pilot..kepala tak pening sangat...ngeee. Cuaca tadi kejap ujan..kejap OK.

Malam ni berbuka dengan semua kecuali adik bawah aku a.k.a Sham still on the way dari German to Singapore and terus ke Ipoh. Sib baik tak kena raya kat German kan? kalau tak..nangis..akekeke. Malam ni mak masak Kari ayam (kot), masak lemak sotong, ayam goreng mak, paru masak apa tah and mcm biasa, kalau kita org balik, sure ada ulam dan sambal wpun di bulan puasa. Btw mood raya takde sangat ni. Awat tak tau. Duit raya langsung aku tak tukar and sampul raya pun takde ni. Harapkan abe punya yg TNB kasi jek. Kudut betul la TNB ni, sampul raya pun berkira..kita org staff UNITEN tak dpt langsung. Esok p cucuk je kat CIMB berapa yg ada utk anak2 buah..suh share2 ke..hahhaha.

Kalau lah aku betul2 boleh berhenti kerja..memang aku berhenti...emm..boleh ke??

No comments: