Monday, October 18, 2010

..Syok Sendiri..

Nampak apa yg aku nampak? :)

Senyum sorang2. Pandang kiri dan kanan..sekali terpandang cermin yg aku letak kan sebelah kanan aku. Hahahah..tiba2 jd bahan gelak diri sendiri. Kepala aku, badan org lain..hahaha. Adeh..leh gak lah buat penghibur diri. Terus aku snap pic. Sehsuai lak tu tudung aku ngn baju tu..matching sangat. Hahahah...layannn utk gelak2 sendiri.

Em, kena pakai earphone and nak miming pun dah segan. Kalau dgn Saharil, aku belasah jek nyanyi, kat sini segan lak. Sebab tak biasa. Aku kalau tak biasa..mmg senyap sunyi je lah. Takpe, baru lagi kot..

Masih tersenyum dgn 'mail' yg aku terima pada 12/10/2010 (11.29am). Nangis? Meroyan? Sentap? - Nehi Kabi Nehi tapi terus senyum sampai ke hari ini..Terima kasih sgt2. Syok gak jd bahan bacaan kalau bosan2.. *wink


1 comment:

Anonymous said...

hahahhaah..comel3 mirror bersama kepala dan badan yg lain itu.. berjaya membuatkan diriku juga tergelak. kahkah