Tuesday, October 12, 2010

..R.I.N.D.U..


Letih..tak kuat..penat..

Awat? sebab angkut barang dan kemas2 bilik baru yg tak penah2 selesai.

Cerewet? Tak juga..tp ruang terhad..jadi kena pandai menyusun dan kena mula kan 5S dari mula supaya senang nanti.

Sedih? Tak juga..mungkin angin baru boleh jadikan aku insan baru.

Sempit? Sempit pun sempit lah..takpe. Tak hargai nikmat Allah..aku kena terima ada yg ada dan datang sekrang.

Rindu? Emm..a'ah. Rindu pada Ayyaz..watak dlm Novel BUMI CINTA. Ada ke manusia 'setenang' dan 'se redha' Ayyaz?

Dongeng? Takpe...byk beri aku pengajaran wpun hanya sebuah cerita rekaan semata.

Kata Ayyaz - Manusia yg sentiasa 'alpa' adalah manusia yang menanti esok hari dengan berfikir :

"Apakah yang aku lakukan esok tetapi tidak berfikir, APAKAH YANG ALLAH AKAN ATURKAN UNTUK AKU ESOK" (lebih kurang..kena rujuk buku balik..ngee)

Menanti? Yap..tunggu kelahiran BUMI CINTA 2 ..kalau ada - sebab watak Natasha dan Ayyaz belum lagi tamat..kan?


No comments: