Sunday, October 24, 2010

..Salam Terakhir..

2 hari lepas :

abe : post apa kat blog? apa maksud Today Quote Lolipop tu?
aku : takde apa..just like..habis madu sepah di buang..saja suka2..utk diri sendiri.
abe : kan dh ckp, jgn post apa2 yg boleh buat org tertanya2...

tet, aku terus diam..bisu..kaku. Terus terang, aku kecik hati..sgt2 kecik hati. Lps dia tahu semua apa yg terjadi A-Z..langkah aku terbatas..penulisan aku terhad. Pujuk diri sendiri..OK..aku terima. Semua salah aku..YA..memang salah aku..

Apa makna blog ni kalau semuanya terhad dan terbatas? Kadang-kadang aku menulis bila hati aku berbisik kata-kata puitis..tapi sayang, setiap yg terpapar di salah tafsirkan. Jadi bahan bualan org..aku tak penah pulak tahu. Entah laa...aku di beri kata 2..TUTUP atau TAPIS.

Fikir..fikir dan fikir..dan keputusan aku..buat masa ini..aku pilih utk TUTUP. Lps post ini, tiada lagi Rehat,Lepak dan Luah Rasa. Namun aku akan biarkan blog ini utk jd tatapan tanpa sebarang kisah baru. Kalau ada pun blog lain nanti..tak mahu lagi pakai nama blog ini.

Buat kali terakhir..izinkan aku tutarkan apa yg terbuku di hati. Yg lain jgn terasa..:

Tak mahu lagi memuja pelangi kerana rumput di bumi lebih byk berbakti..

Utk :'Pelangi' SAHAJA..yg lain..plsss..jgn pk bukan2..

Hadir umpama sufi,
Bertandang umpama sahabat sejati,
Pergi meninggalkan belati di hati.

Umpama mimpi ngeri..
Sampainyaaa hati..

Tahniah ..
Propaganda menjadi..
Terima kasih..
Ya Rabbulalamin Maha mengetahui..

Utk pengikut blog ini..terima kasih kerana sudi menjadi teman pemerhati..maaf kan segala salah silap. Tak penah menduga, tak pernah menyangka apatah lagi sengaja ingin mencipta sengketa.

Semoga semua di lindungi Allah yg Esa dan aku mengaku, semua kesalahan dan kelemahan adalah daripada aku sendiri..Insan yg lemah dan tak punya apa2.

Aku hanya ingin hidup gembira bersama keluarga dan rakan2 - jika masih ada..

Ya Allah..jgn biarkan aku berpaling lagi..aku tahu, aku tak mampu membela diri..hanya Engkau Maha Mengetahui apa yg sebenarnya terjadi..Ampunkan Dosa aku..

Maaf Zahir dan Batin pada semua...

E.N.D

1 comment:

SHAFENDI COLLECTION said...

alaaaaaaaaaaaaa br nk layan.. nanti klu ada blog br jgn lupa invite ye...