Monday, October 4, 2010

..Kelaparan..

Hobi terbaru aku adalah MAKAN. Syioknya makan. Aku makan dah tak kira time sampai ke lewat makan..rasa lapar jek..aku makan. Tapi rasanya skrang ni 24jam aku kelaparan. Setakat ni, suar xs aku masih OK..baju pun OK...cuma jam jek aku rasa dah makin ketat. Kalau naik penimbang..still mainten 42kg. Adeh..bila la nak naik ni??

Skrang ni, aku dah mula happy dok kat opis. Kenapa? maybe sbb aku dah ada roomate. Roomate yg dah lama aku kenal dan aku kawan dan gila2 (atau dia mmg gila? hahaha.)Skrang ni..rasa seronok sbb kadang2 ah woon dtg masuk bilik...kdg2 si nuui masuk..terasa suasana dulu. Yg paling besh..ckp ikut suka jek..ko belasah aku..aku belasah ko..janji rock. Tapi kejap je la..lps ni aku akan pindah. Sunyi balik? Tak tahu la...semoga aku kuat menghadapi sunyi kembali.

pst : kpd semua..'cukup eh'? saya mahu tutup BUKU..saya sudah penat..semoga Allah lindungi semua dan semoga kita semua gembira selaluuu...siapa salah..siapa benar..Allah je tahu..termasuk lah salah aku...

1 comment:

nuui said...

Hehehe, bangga nama saya ada dalam citer anda.. hahhahah . Be strong always, what ever happend, life must be go on. :)